Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

For my Demons




Επέστρεψαν οι δαίμονες
Ακούω τον ψίθυρο τους
Νιώθω την αύρα τους
Πίσω μου.. Μπροστά μου.. Δίπλα μου
Βρίσκονται παντού 
Προχωράω ανάμεσά τους
Με αγγίζουν κι η παγωνιά διαπερνάει το κορμί μου
Κι εγώ απλά παρακολουθώ το χορό τους
Στοιχειώνουν τον εαυτό μου
Αλλά γιατί ξέχασαν να πάρουν μαζί τους τη λήθη;
Αλήθεια, μπορεί να βρει εκεί ένα καταφύγιο αυτή η ψυχή;
Κι έτσι αφήνομαι στις σκιές 
Ας με πάρουν.. Ας με ταξιδέψουν.. Ας με ξεσκίσουν
Αφήνομαι κ βυθίζομαι
Δεν υπάρχει πια μέρος για μας
Τώρα με λευκό μυαλό και σκοτεινή ψυχή, τριγυρνάμε
Μην μας φοβάστε
Είμαστε ακίνδυνοι
Με τις σκιές να είστε προσεκτικοί
Σας ταξιδεύουν στα βάθη της πιο σκοτεινής σας μνήμης
Πάρτε τις απ' το χέρι
και πάτε μια βόλτα ανάμεσα σε ζωή και θάνατο
Παραδοθείτε αλλά μην κλείσετε τα μάτια
Αλλιώς, το ταξίδι χωρίς επιστροφή 
βρίσκεται στις άκρες των βλεφάρων σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: